شناسایی ۴۰۰۰ ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی چهار هزار ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی در سطح استان‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم بازیان با اشاره به شناسایی ۴ هزار ملک و اموال دولتی مازاد برای مولدسازی در استان‌ها اظهار کرد: بر اساس هدف‌گذاری ۱۰۰ همت در مولدسازی این املاک حاصل شود و اگر این ۱۰۰ همت امروز حاصل و به پروژه‌های نیمه تمام تزریق شود در هر استان یک عدد قابل توجهی تأمین می‌شود و مردم به‌صورت علنی آثار مولدسازی خواهند دید.

بازیان مولدسازی را یک ظرفیت نهفته دانست و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ اموال و ملک دستگاه‌های دولتی استان‌ها برای مولدسازی شناسایی شده و در فرایند تکمیل خودش برای تبدیل آن به رقم نقد و واریز به خزانه و تخصیص پروژه‌ها است.

وی هدف‌گذاری امسال را مولدسازی چهار هزار اموال و املاک دولتی اعلام و خاطرنشان کرد: این ۴ هزار ملک ظرفیت تبدیل به منابع مورد نیاز دارند اما بدون تعامل و جدیت و بدون تلاش و بدون غنیمت شمردن ظرفیت در استان‌ها این مهم محقق نمی‌شود.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: تاکنون در مجموع مولدسازی دستگاه‌ها تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ همت حاصل شده است و امسال هم برای تأمین ۴۰ همت از محل مولدسازی برنامه‌ریزی اما ۱۰۰ همت هدف‌گذاری شده است تا ظرفیت خوبی هم برای سال آینده داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سبکسازی تهران قاطعانه IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    7 0
    خارج کردن قاطع شرکتهای مزاحم از تهران ، یک راهکار عالی برای حل زنجیره ای از مشکلات تهران و کشور میباشد ..... حل مشکل مسکن تهران .... کاهش آلودگی و ترافیک .... کاهش مخاطرات زلزله های احتمالی و .... ::::: .... بازگشت یا رفتن این شرکتها به محیط عملیاتی.، مطابق تکلیف از سالها قبل .... تبدیل صدها برج و ساختمان آنها به مسکونی یا هتل :::::: فولاد مبارکه ، شرکتهای حفاری. // ایمیدرو // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران. // پالایشگاهها // کل شرکتهای فولادی // شرکتهای معدنی //

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس